تنها
تنهاترین
اینو برای هر کس که تنها هست ساختم
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید,,,,اینو برای هر کس که تنها هست ساختم,یعنی واسه همه عاشق ها.

پيوندها
اهـــــــــــل دلان
ALACH!GH
دل نوشته های یک پسر تنها..
خودمون 2 تا
دنياي كلمه هاي من
ミ♥ミ دختـری در باد ミ♥ミ
عشق من نازی
دانشجویان رشته مدیریت بیجار
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهاترین و آدرس omid.tanhaiee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 43
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 26844
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
OmiD

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 6 خرداد 1391برچسب:, :: 5:30 :: نويسنده : OmiD

 

  تنهاییم را تنها با یک نیمکت خالی قسمت میکنم گرچه تمام خاطراتم را

 

بر زیر پایم همچون برگ های خشک پاییزی لگد مال میکنم



نظرات شما عزیزان:

دختر احساس
ساعت17:54---9 خرداد 1391
توراحس میکنم هردم...





که با چشمان زیبایت مرا دیوانه ام



کردی...

من از شوق تماشایت...







نگاه از تو نمیگیرم....







تو زیباتر نگاهم میکنی اینبار....





ولی...افسوس...این رویاست....







تمام آنچه حس کردم،تمام آنچه



میدیدم....











تو با من مهربان بودی...







واین رویا چه زیبا بود....ولی....



افسوس.... که رویا بود....
پاسخ:kehiliiiii zibaa mer30


دختر احساس
ساعت20:30---7 خرداد 1391
بنویسید به دیوار سکوت ،
عشق سرمایه هر انسان است
بنشانید به لب حرف قشنگ
حرف بد وسوسه شیطان است
و بدانید که فردا دیر است
واگر غصه بیابید امروز
تا همیشه دلتان درگیر است
پس بسازید رهی را که کنون
تا ابد سوی صداقت برود
و بکارید به هر خانه گلی
که فقط بوی محبت بدهد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: